Sep. 09, 2013

schemat ändras fram och tillbaka. kaos! Tur att både Queenie och Fiffi väntar på mej i eftermiddag ;)




Min(a) älskade mupphästar!

Är jättenöjd med hästarna i helgen. Q vilade i fredags. Red ut i skogen i lördags och hon var jättefin. Kanske beror på att inte får ngn havre längre och är lite tröttare nu när hon går mera, haha. Men duktig i alla fall, väldigt cool :)
Igår red vi i padocken, lite upphöjda bommar och så. Hon fick länga ut ordentligt!! :) också igår bar hon super, det känns riktigt bra.


Plupp var klockren i fredags. Vilade lördag och kom ut i skogen igår. Red en sväng med Natta och Max! Tokiga och glada hästar :) Är jättenöjd med mej själv att jag hittade tillbaka på Plupp i fredags. Behövde verkligen det, så det känns bra inför oktober! :)


Och Jester gick fredag och lördag. Tyckte det räckte. Red med remont i lördags och det blev ungefär 1000ggr bättre. Inte alls lika gapig och dryg. Fin häst!


Som det ser ut nu, börjar jag 10.30. Vet inte om jag får en håltimme efter första lektionen + lunch eller om vi ska ha två lika dana lektioner! Det lär väl visa sej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0