Sep. 12, 2013

fick en sån jäkla motivations höjning på g hem från Örebro idag. Var iväg och körde travhästarna, dog inte idag heller!
Vi pratade om bla träningar osv, och kände hur det bara knäppte till i huvet på mej. Gud så hoppsugen jag är! Ridsugen i huvud taget, vill träna, i alla fall galoppera, har fasen inte galopperat en häst sen i söndags tror jag, tävla, trimma, jobba med det jag älskar. Ridabstinensen är värre än vanligt!
Ska absolut inte klaga eftersom jag rider 3 hästar på Hamre titt som tätt, men att rida igång 3 st.. skritta en, trava en annan och galoppera den tredje något varv åt båda hållen. Många tycker jag jag jobb så det räcker och blir över. Får kommentarer som: "Vad ska du med en häst till? Du rider ju redan hela gymnasiestallet."
Har ridit igång Queenie sen jag kom hem från Irland, igår fick vi bakslag som ledde till några dagars vila. Toppen kul!?
Och mycket riktigt har jag jobb så att det blir över, är hemma efter 8 varje kväll oavsett när jag slutar skolan. Tungt blir det hur jag än gör. Fick verkligen tillbaka gnistan idag men den försvann lika snabbt igen. Det är så att det flyger små stötar i hela min kropp när jag tänker på hur mycket jag bara vill göra med hästarna och hur mycket jag vill utvecklas! Kommer få någon typ av ADHD av detta snart. Taggar sönder!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0