Sep. 18, 2013

Tung dag i stallet men kom i alla fall hem i tid. Tyckte jag såg på Queenie, när hon fick sticka ut huvudet ur boxen ett tag, att hon kände att hennes bästa vän inte längre var med henne. Vore det möjligt, så fick jag den känslan att hon skulle falla i gråt. Såg hur det spelades känslor i hennes ögon en lång stund.


Red Fiffi först när jag slutat skolan. Travade lite i ridhuset efter att vi skrittade i ca 30 minuter ute. Blev så glad när jag kände att hon varken gick som på nålar eller var oren. Sådan härlig känsla, kunde för första gången rida fram henne helt avspänd utan att ha ångest över att hon inte går rent osv. HÄRLIGT!!♥

Kunde inte låta bli att pussa liter på Plupp innan jag gick hem. Slängde på henne täcket och klappade om henne. Underbara fina♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0