Sep. 26, 2013

planer för imorgon.. är trött redan nu!

tidigt som saatan, redan vid 07.00 går bussen från Hamre. vi ska iväg på clinic i Stockholm men har inte plats i hjärnan för att komma ihåg vad det hela handlar om.. haha. är hemma runt 3 igen.

väl hemma är det dags för hoppträning för Sandra och Leeloo. måste då fixa fram en bana åt dem vilket jag inte hunnit ännu, men har några bra övningar i bakhuvudet!

Q ska ridas, så härligt att hon var fräschare idag! men tar det lite bananas i alla fall. tycker hon fungerar bra på nya bettet (ett myler), men är ändå lite stark. ska fixa en kedja till det så gör det nog susen! :) min mupphäst ♥

sen ska F också ridas. hon vilde idag. vi fortsätter med skritt i skogen och lite trav i ridhuset. måste börja anteckna till projektarbetet också kom jag på nu..

vet ej om P eller Jester ska komma ut en sväng också..? P har jag i alla fall i helgen, skulle vara bra om hon fick vila någon dag. hon hoppade såååååå fint igår! ;)

så tänkte jag vara hemma innan 8 så jag hinner se idol! tror inte jag lyckas nå vidare med det men kan väl försöka! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0