Sep. 26, 2013

någonting försöker skapa kaos med mitt schema. försöker få ihop alla hästar med lov och helger, har några back up planer men tar det sen. för övrigt så har motivationen skjutit i topp igen! hoppade Plupp igår, med tanke på att jag inte tagit språng över 110 sedan jag var på Irland så gick det grymt bra. red lite mer och tog i lite överdrivet, tänker inte på att P har ett ganska bra driv själv så det blev några jääätte språng haha. tog i alla fall sista linjen klockrent, underbara Plupp!


men vill som alltid mer än vad som är möjligt, även om det faktiskt rullar i rätt riktning nu. mycket vill ha mer, eller hur är det? ;)
ska ta igen en timmes sovstund nu på väg till Örebro travbana! hade feber inatt och när jag vaknade, så inge läskigt trav för mej idag. dog i alla fall förra torsdagen när vi körde i backe.. klarar mej utan det och en livslång förkylning! godnatt, eller nåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0