Apr. 02, 2014

Queenie.. är så förbannat arg på henne just nu. Hon började hoppa så himla fint och allt var så enkelt (eller ja inget är väl enkelt på Q, men hade den braiga känslan) och sedan rätt som det är så bara rusar hon förbi hindren, är allmänt jävla cp skadad och bara är dum. Så himla dum! Är arg så det ryker ur öronen på mej. Natta fick trava av henne för jag ville bara bort från hästen. Jag har lärt mej att jag vet verkligen aldrig vart jag har Queenie. Alla distanser satt så perfekt, gav henne verkligen alla rättvisa möjligheter att komma rätt, och så bara total skiter hon i det. Kom hur bra sol helst och sista sekunden man slappnar av så tar hon chansen och springer förbi, bara suger tag i bettet och jag har ingen suck i helvetet att korrigera. Hon blir totalt skänkeldöd och går bara med huvet på sned och är ful. Fan vad ful hon är. Nu är hon snart hemma på Jonbacken och jag slipper se henne i ett dygn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0