shortest update

lunch på international stud, ska strax till the japanese garden och titta på allt fint! dagarna har bestått av att putsa utrustning, mestadels från tävlingarna i Florida. idag är vi lediga, jobbar annars från 8 till 4-5. har det ganska bra bortsett från att jag har feber, måste jobba själv osv. annars bra :) ska shoppa i dublin idag och rida grandprix hästen Oscar imorgon, ägs utav Nicole Walker. får se vad dagarna (torsdag och fredag) bjuder på. jag är i alla fall the pro of the professionals när det gäller att tvätta träns osv. fingrarna är trasiga här och var och jag blir så sjukt avis på all utrustning, ni vet bara dyon, cwd, equifit, you name it! ska skriva mer om alla rutiner osv när jag är hemma, ni kommer inte bli avundsjuka..! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0