Jun. 08, 2014

Jag är störd och trög, det är ingen nyhet. Men jag undrar vadfan jag gör i Avesta för tillfället. Jag har lämnat kvar allt i Västerås. Vänner, hästar och allt det jag vill ha. Snart kommer jag på varför jag inte stannar i Västerås men just nu är det väldigt trögt och tråkigt..

Studentdagen var den roligaste dagen i mitt liv! Så många minnen, så mycket hände. "Kära" återseenden, så mycket folk som jag saknar redan nu. Speciellt vännerna i min klass! Fyfan, mer än en tår fälldes under kvällen♥ Nytt folk, gammalt folk, mest nytt dök upp. Nej som sagt, roligaste dagen i mitt liv men nu är det över! Dock får vi se hur länge jag kan hålla mej borta!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0