Dag 1, 5 saker jag vill göra innan jag dör

Den här får man fundera länge på. Speciellt eftersom jag inte tänkt dö eller liknande, haha!
Men ut ifall jag inte är odödlig så.. Men jag känner inte att jag har en massa saker som jag bara måste göra innan jag dör liksom, fast det finns ju sånt som man verkligen skulle vilja göra eller prova!

1. Innan jag ligger på dödsbädden så skulle det vara hur coolt som helst att få  rida i Falsterbo, Globen osv! Min mest osannolika dröm är att rida Hickstead Derbyt, något som jag inte skulle våga göra just nu, men man vet aldrig vart man hamnar i framtiden! (Förlåt för att jag snor bilden på dej Kenneth..)



2. Bo på min egen jävla badass gård med eget designat stall, padock, ridhus, skrittmaskin, stort fint hus. Kan vara vart som helst i världen!

3. Skapa mej ett namn och bra rykte i hästvärlden.

4. Innan jag dör ska jag äga en till häst efter OBOS.Quality004, alltså (Queenies pappa) ett syskon till Queenie.

5. Jag vill verkligen ta reda på om det ens är möjligt att jobba sej uppåt i världen bland hästar och tävling utan att vara multimiljonär. Helt ärligt, det finns ingen toppryttare idag som jobbat sej till sin plats idag utan att ha en äckligt stor summa pengar inblandad. Eller framgång, tidig framgång i unga år som skapat kontakter och sponsorer.
Jag kan inte påstå att mina tidiga år som tävlingsryttare varit dåliga, då hade de blågula rosetterna inte dominerat bland de andra. Men framgångsrik? Nja jag vet inte det, haha. Jag har inte ridit SM, eller MSV, SV klasser på ponny.. Jag kom trea i DM för 100 år sedan på min systers Bponny, men det är inte riktigt något man skryter om..
Går det att ta sej till toppen när man står i lorten utan multiinkomst?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0