Dag 3, sporter jag utövat genom tiderna

*Först när jag var liten så simmade jag väldigt mycket. Det har inte satt spår idag eftersom jag nu är rädd för vatten..

*Jag gick på gymnastik, som när man gör volter och springer runt i en sån där ful dräkt. Skulle jag försöka mej på volter och liknande idag så skulle jag bryta vart enda ben i kroppen. Sista volten som jag ofrivilligt utförde var när jag ramlade av Blondy och krossade min svanskota.

*Konståkning var inte min starkaste sport att utöva, men jag gjorde det ändå. Är fortfarande inget proffs, men kan göra en och annan piruett. Äger på köttbullen!

*Spelade lite basket när jag var 12 eller nåt, men jag tyckte att de andra var så dåliga så jag ville inte spela match med dem.. haha

*Ridningen har alltid funnits! Hoppar, har tävlat lite dressyr, skulle väldigt gärna prova på fälttävlan. Men jag vill bara rida terrängmomentet, förstår inte riktigt grejen med alla tre grenar.. Vill bara ut och hoppa i skogen haha :)
Voltige skulle vara kul att prova också, bara ingen tittar på när jag gör det! Haha jag skulle för det första inte komma upp på dom där gigantiska hästarna som Hamre har. Men stillastående så är jag så skillad att jag kan kasta bak benen sådär i kors och hamna bak och fram på hästen! 

*Sedan har jag försökt mej på golf och dart, i hopp om att vara ett underbarn och ha ärvt pappas gener. Han har tävlat ganska högt i bägge sporter, men vad hjälper det när jag var totalt värdelös på det..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0