Dumma gamla minnen

Säg mej, hur är det möjligt att gråta till Pharrel Williams's "Happy"? Det är universums gladaste låt..!?


Skitdag säger jag bara..
Två sommrar sedan så var jag på Irland och jobbade. När jag kom hem tre veckor senare så red jag igång Jackie och lade ut henne på annons igen. Hade då försökt sälja henne i över sex månader.
I alla fall, någon gång innan Oktober så kom det en tjej och provred Jackie. Gick asbra, men fick inget riktigt besked om dom ville ha henne. Så några dagar senare åkte jag till Irland igen i tre veckor, eller fyra förresten. Då blev Jackie såld. Jag hittade även världens vackraste fyraåring, Queenie.

Jag sa aldrig hejdå till Jackie, för jag förväntade mej att hon skulle vara kvar hemma när jag kom hem igen. Men det var skönt att inte behöva ta nå avsked. Hade henne i fyra år, om inte längre.. Och jag har inte saknat henne en enda gång, inte en enda. Hon har det ju så bra och hon är så nära så varför ska jag deppa över det? Haha

Sen kom dagen 17 Mars 2014. Idag har jag saknat Jackie så att tårarna sprutat! Det är så himla konstigt, nästan två år har gått och jag har inte saknat henne. Men idag, shit alltså. Saknar henne så otroligt mycket!























Men Jackie har det sååå bra nu och det är så skönt! :) Här kan ni se hur det går för henne : www.josefiinedamberg.blogg.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0