en kvart kvar av dygnet

Varje kväll intalar jag mej att det ska bli bättre imorgon, fast så blir det aldrig. Hoppas kan man alltid göra.
 
Slut på den här veckan, en ny inleds om några timmar. Den här veckan kommer bli så brutal! SKA lämna in allt skolarbete som jag har kvar. Ska planera ridningen inför tävlingen på lördag. Ska klura ut hur jag får med mej Fiffi hem över påsk. Ska packa till Irland som jag flyr till på söndag. Ska packa till studentkryssningen som tar fart dagen efter att jag kommer hem från Irland. Har mycket mycket att göra!
 
 
Veckan börjar på sämsta sätt. BonJovi åker imorgon vilket bara känns så sjukt fel. Men att varje gång jag hittar en perfekt match så är det totalt uteslutet, det är inget konstigt med det så jag skulle inte lagt ner någon energi alls på det. Fast nu blev det som det blev. Vill kunna säga, vem vet vad som händer i framtiden? Men väger nackdelar och negativt tyngst. Letar lite problem, vilket jag har råd med nu när jag inte har något mer att förlora den här gången. In order to move on.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0