Flyt eller?

Hej alla. Jag har levt på karma några dagar, därav har jag inte uppdaterat..!
 

Jaha, halva veckan har redan snart passerat. Queenie kommer hit imorgon för då är det tträning för Lotta Björe på schemat! 
 Fiffi hoppades igår, fick några riktigt fina språng! Det var jättekul,  hon kan hon också :) Red även Jester igår, han var duktig han också.
 Idag ska Fiffi och BonJovi ridas. Får se om Sandra tar Jester annars tar jag han också.
 
Sedan var det att leva på karma. Jag sade för två dagar sedan att jag äntligen fått lite flyt, att det gick bra! Ska nämligen jobba åt Cian O'Connor när vi åker till Irland den 6/4! :) Hur tufft liksom? I alla fall, det fick jag igen för. Fiffi hade fetaste såret i ena karleden igår och lite annat skit hände. Det var det flytet..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0