Forget is not to move on, to let go is.

För ett år sedan, precis, så tävlade jag och Queenie i Hamre. Tror vi red en 90 med ett nedslag. Minns att jag var otroligt missnöjd med min egen insats, och att Queenie hoppade en halvmeter över en grön oxer med grind. 

För två år sedan, St.Patricks day 2012 så var vi alla här hemma och larvade oss. Hoppade i padocken med Jackie, Jack, Blondy och Tracy. Helt ärligt trodde jag inte att någon utav dessa hästar inöste skulle stå i vårat lilla stall idag. Nu står ingen där. Det känns tomt, även fast jag gått vidare. 
Jackie och Blondy är sålda. Känns otroligt bra, dom har hamnat hos så bra människor. 








Inga av dessa otroliga hästar står här idag. Visst känns det.
Forget is not to move on, to let go is. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0