Inlägg för en vecka sedan, sent publicerat!

Senaste dygnet.
 
Festligt kul med delar av klassen.
Alla glada, skrattade och bjöd på sej själva.
Träffat mycke nytt folk,  börjar inse att jag faktiskt trivs i större sällskap! Antar att det inte varit rätt slags sällskap förrän nu.. :) 
Västerås  växer! Träffar nytt, ser nytt, gör nytt och jag trivs med det! Bra vänner, en bra stad. Knyter nya band nästan lite för ofta, risken finns att Västerås är den stad som jag flyr ifrån. Men idag älskar jag bara allt och känner mej så trygg och välkommen bland vänner och nya!
Åka bil. Köra bil. Fort ska det gå. Plattan i mattan,  haha!
Donken, my saviour.. min middag min frukost. Ville ha mat redan vid 9 imorse men fick en jävla smörgås på donken. Frukost fram till 10 vafan, ge mej maten jag vill ha när jag sitter i det härliga skick jag var.. don't piss me off..
Lite bakis men vid liv. Man är ju så jävla orutinerad haha..
Lite sömn, kan väl räkna det till knappa tre timmar inatt. Har inte haft en morgon senare än 07.00 på många veckor nu vilket börjar märkas av. Imorgon får jag sova tills jag behagar att vakna! Smartass själv så lägger man ju sej nåågra timmar flr sent sådär också,  det är inte lätt att synkronisera läggdags och wakeytime..
Det är inte billigt att leva loppan för en natt. Bränd i kropp och huvud samt på stålar.
Falla för människor. Schysst kompis, bra sällskap, något snyggt man inte kan sortera bort ur hjärnan.. inte bra i överdrift, men liten dos i taget gör bara gott!
Nu är det bara trött och slitet. Ladda inför en ny helg miiinst lika top!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0