slut för idag

Nejmen hej alla!
 

Toppenträning med Q igår, Fiffi var lika fin! Idag var jag och Q trötta på träningen. Aningen ofokuserade. Jag är nöjd med henne, kände helt klart att orken inte fanns till 100%. Känner själv hur dålig man blir när man kommit ifrån banhoppningen på Hamre för Sussi. Tävling med Plupp och träning samt avancering med Leila. Känner på höjder och får göra mer.
Nu var det ett tag sedan. Är inte alls nöjd med mej själv idag, red inte ordentligt nog på en trött häst genom en svår bana. Skäms på mej. Men vi kommer väl dit jag och Queenie någon gång, när vi också avancerar. Är på god väg eller nåt!
 
Annars då? 
Så trött,  blir nog sjuk snart. Tur att mina hästar lyser med sin närvaro och att solen gör sina försök! 
 
Fiffi har gått ner hela tre kg eller nåt! Behöver inte använda hela min kropp när sadelgjorden ska spännas längre, haha! Har konstaterat att dietmetoder inte fungerar för henne, så vi kör hårt med att röra på fläsket istället. Idag blev det mycket intervall och backträning i skogen, vilket inte verkade vara så poppis hos henne haha! Go hard or go home! 
 
Har absolut inget att göra så jag dödar lite tid med sömn. Kommer vakna runt fyra-fem nu när jag lägger mej såhär tidigt. Men aja, vi kör på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0