Snow on st.patricks day..

Stallet klart, hästarna ute.


Sitter och glor på MTV breakfastclub, råkade se musikvideon till "Say something" och nu bölar jag som en crybaby. Jag är så tuff och vuxen! 
Jag sitter även och bedrövad mej över snön som återvänt. Ny istid? Ja det verkar så. Jag var så peppad ett för ett tag sedan, padocken var tinad, ha släpat fram alla stöd och bommar, mina hästar gick så himla bra! Men nu, när the eternal winter bestämt sej för att förbli eternal.. Fiffi har inga snösulor så hon får styltor direkt och Queenie slog vi på en tappsko utan snösula här om dagen. Bra det.. 

Och på tal om skor, så har denna snö gjort det oklart om lilla Macee ska ha kvar skorna eller inte när hon kommer (IMORGON :D), då hon kommer att få bo i uteboxen i alla fall första dygnet. Hon måste kunna ta sej ner till lösdriften utan att halka på ändan hehe! 

Nej, tack du oändliga vinter för att du drar ut på min vinterdepression, gullig av dej med det hade du inte behövt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0