Kvällkväll

Hallå! :) 

Har parkerat mej i soffan för ikväll och trycker i mej min nylagade middag (värmda micro-mat). Har fet ångest just nu över att min Cola Zero är slut. Eller ja, slut sedan en vecka tillbaka ungefär.. Men idag fick jag värsta Cola suget. Värre än rökberoende kan jag lova!! Var för trött för att åka och handla ikväll men jag ångrar det skarpt! Det får bli av imorgon så att jag har till tävlingen på söndag. Juste, jag och Queenie tävlar i helgen ändå! Istället för Falun (som ställde in) så åker vi till Mjölby. Ja, Mjölby.. Varför inte åka lite längre liksom haha? Det tar över 2 timmar här ifrån, och ännu längre hemifrån Avesta så ingen familj kommer och tittar. Lite tråkigt men jag har så bra folk med mej i alla fall. Det kommer gå jättebra :) 

Laddar en film just nu eftersom jag totalvägrar att titta på idol. Minns ni att jag nämnde någon mardröm för ett tag sedan? Det var iaf Petter som är med i Idol som kidnappade mej i ett köpcentrum. Vaknade upp i hans lägenhet och för att göra en lång dröm till en kort sammanfattning så tänkte han typ döda mej osv.. Men jag blev räddad tillslut! Läskigt var det iaf. Men kan inte titta på Idol då jag får kalla kårar så fort jag ser Petter! Haha stackarn, det är ju något farligt fel på mej x) 
Filmen jag laddar är min för tillfället favoritfilm! The Mortal Instruments heter den. Såg den på bio för över ett år sedan men kunde inte riktigt fokusera på innehållet just då. Men nu är jag jättenörd och tittar på den jämt! Hehe, ha en mysig kväll och var snälla att inte rösta på Petter, ni som ser på Idol.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0