mat ❤

Hejhopp! 

Lunchdags för mej, lite sent kanske. Min mage talade om för mej att det var lunchdags redan kl.11 idag haha. Var så jäkla seg ur sängen i morse så fick slänga i mej den fulle jag hann fixa fram på 15 minuter.. Inte så tillräckligt märkte jag! Har drabbats av demens också tror jag då jag glömde tina någon lunch, så fick festa till det med rostat bröd och kex.. Stadigt!!

Idag fick Queenie ta några språng!  Toppen tänkte jag, eftersom jag red igenom henne igår. Men näe, Queenie var bara dryg i uppvärmningen och var lite småtrög över lag. Fick några riktigt bra språng, men de flesta var inte att hurra så mycket över. Hon hoppar ju nästan alltid bra, det är sällan man får skitprång med henne. Men det märks att hon inte är mycket hoppad inomhus. Det känns som att hon får lite klaustrofobi när hon inte får så mycket mark att röra sej på. Men det får hon lära sej att fixa, no excuses! Inomhussäsongen har inte ens börjat för oss ännu. Hon ska iaf hoppas om några dagar igen, eventuellt träna på onsdag som vanligt! 

Alla hästar är färdiga för idag. Red två utöver Queenie som skötte sej mycket bra. I em ska det klippas lite hästar är det tänkt! Herregud, jag klippte min häst. För lite mer än en vecka sedan och hon ser redan ut som en brunbjörn!!! Haha, får klippa henne igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0