matkoma

Hej alla! 

Var så himla trött igår efter träningen så jag bara dog när jag käkat middag (donken med pappa)! Queenie var riktigt fin, det var länge sedan som jag verkligen kände att vi jobbade tillsammans åt samma håll, med andra ord så var inte Queenie på "jag hatar världen"-humör och höll sej ifrån utbrott osv.. Riktigt roligt, och skönt haha ;)  

Idag får Queenie vila, eller ja hon tog några varv i skrittmaskinen imorse. Det får räcka för idag tänkte jag. Har ridit två kusar på förmiddagen och drar förmodligen och rider ännu en om någon timme! Ungefär så ser mim eftermiddag ut, om jag inte bestämmer mej för att snagga Queenie lite också. Klippte henne för kanske 3 veckor sen och hon ser redan ut som en jävla björn.. Haha jättegullig! 
Just nu är jag mitt i världens matkoma, ska försöka vakna eller nått.. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0