Nightmares

God morgon! Hästarna är fodrade och nu är det min tur att få i mej något. Har dock tappat aptiten helt då nattens mardrömmar fortfarande susar i mitt huvud. Bestämde mej för att titta på Jurassic Parc igårkväll eftersom den endå gick på teve, och jag vet själv att när jag kollar på en film med skräckinjagande dinosaurier så kommer jag att drömma mardrömmar. Oftast om just dinosaurier men inte nödvändigtvis. Inatt var det inga jättemonster som jagade mej.. Drömmen var inte speciellt läskig egentligen men tillräckligt otäck för att vakna upp kallsvettig med hjärtat i halsgropen och undra vart man befinner sej, om drömmen är verklighet! Det var riktigt verklighetstroget.. Usch.. Tur att jag blev räddad tillslut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0