ZZzzzZZz

Hej.. Är arg.

Tro inte på självaste jävla cp faan att jag kör fel den här gången också när jag ska köra hem från affären!?!?!?!!???!! Kom ju för fan halvvägs till Stockholm innan det gick att vända och höll dessutom på att hamna i "diket" när jag hittat avfarten. Det var ju verkligen kolsvart när jag körde plus att det regnade ganska mycket. När jag kommit på avfarten så blir det verkligen u-sväng gånger 1000 ungefär!! Ingen varningsskylt eller så..! Fick ju hjärtstillestånd och blev tvungen att panikbromsa (under kontrollerade svordomar..) genom hela svängen tills vägen blev rak igen. Detta resulterade i att matpåsen som jag hade på passagerarsätet tömde allt sitt innehåll över mej, som inte redan hade fullt upp liksom.. 

Men jag hittade hem igen. Så nu är det middagsdags (smörgåsdags) för mej. Ska fixa klart allt inför imorgon också innan jag somnar! Klockan är ställd på 04.00, vi drar tidigt här ifrån imorgonbitti!! :') 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0