Jag har Jullov nu!

fannie ;) om soon :):
 Hej, har du några nyårslöften? Vad i såna fall? Kram :)

Svar:
Hejsan, kul med lite frågor :)
Jo, jag har några nyårslöften, dock inte så seriösa då jag inte kommit på några flera :) :
*träääna
*typ käka mindre onyttigt- som kakor och chips ex.. :/
*spara en massa pengar, till vad vet jag inte hehe.
INte så mycket än nej, men det kommer säkert flera! Det får jag i alla fall hoppas på ;)

Dagen har vart chill! HAde stallet på morgonen och sedan så fick vi vänta på att få lunch! När vi var klara med stallet så fick vi våra jackor, som såklart var felmärkta- alltså Västerås Ridgymnasium 10-13, då det skulle vara
--''-- 11-14. Blir så trött -.-' JAja,d om nya kommer väl nån gång..
Sen vare lunch.. ecklig gröt.
Vart att åka hem efter det och sedan leta reda på Michaela som köpt en julklapp åt mej.. var då tvungen att ge henne en julklapp! Hittade henne dock inte, så hon ringde och talade om vart allt var och så.. :)

Sen bare hemåt! SKÖNT som bara den
Ja å pappa käkade även på MC'DONALDS bara för att vi tyckte det lät bra..
Pappa: Du backar upp mej i det här beslutet va?
Emelie: Jaah, jag är helt med!
Pappa: Och så säger vi att det var du som tvingade mej också?
Emelie: Hmm.. vi kör på det!!

Haha.
När jag väl kommit hem så dampade jag lite med Linus i snön, och sedan dess har jag bara vart inne och latat mej. Försökt hitta julstämningen lite granna :) Hoppas på att vi tar upp granarna ikväll också! Med UPP så menar jag upp från källaren. Vi har nämligen plastgranar, för att mamma är rätt så allergiskt mot riktiga.. hehe
Jag som tycker det är så fint med riktig gran, men det blir faktiskt riktigt bra med en fejk också :) Kan slänga upp en bild om jag orkar sedan när den är pimpad och klar.. :D Hehe

Ha en bra kväll nu, så bloggar jag lite imorrn så att jag kommer upp i 300 inlägg :D

 Två R,
hare så bra va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0